dimecres, 5 de març del 2014



  NOM: SENYORA CACATUA      
         Bon dia, sóc la senyora cacatua. Sempre tinc una cua
 amb els  cabells agafats i sóc castanya.
Sóc molt xerradora, aaaaaa i a vegades sóc tímida, però 
generalment no.
 M´agrada molt jugar a bàsquet, és molt divertit.
Tinc uns amics genials.
La meva assignatura preferida és educació física i artística.
Vaig néixer el dia 11 d´ abril. També m´ agrada el teatre.
----------------------------------------------------------------------


Hola,

Sóc de 4t. Tinc els cabells curts i obscurs, estic mig moreno i sóc alt.
Sóc bromista.
 Els meus amics em diuen ....
 M´agraden alguns menjars com la lasanya, es colacao,
 es xoriço etc.
                    fi
         El cantant poderós


 
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada