dimecres, 26 de febrer del 2014

FÍSIC: cabell curt i de color marró.
CARÀCTER: divertit i a vegades molt brusc.
M´ agrada jugar i parlar molt.
No endevinau qui sóc ??????????????????
          JO
 ..................................................................................

Hola, 
Sóc un nin amb els cabells una mica llargs i de color negre, els ulls són del mateix color que els cabells, sóc moreno i prim.
El meu caràcter és alegre i un poc xerrador.
M´ agrada cantar, el futbol i el bàsquet en aquest ordre.

MORENO
..............................................................
Hola companys i companys,
Sóc una nena i tinc els cabells llargs i de color castany clar, els ulls marrons, la boca petita, el cos normal, potser una mica baixeta.
Sóc alegre i m´ agrada riure.
Jugo a bàsquet i m´ agrada molt.

LA CUINERA FELIÇ
..................................................................
Hola,
Tinc els ulls i els cabells de color marró clar i la meva pell és clareta i sóc alta.
Sóc simpàtica i  bona persona però tinc els meus defectes.
M´ agraden molt els animals, estar amb les meves amigues i sobretot estar amb el meu ca.

LA  FADA FELIÇ
...................................................................... 

DESCRIPCIÓ
Hola,
Sóc una nena de 10 anys.
Els meus ulls són de color marró, el cabell ros, llarg i ondulat.
Mesuro 1,37 metres.
El meu caràcter és tímid, però sóc molt divertida amb les meves amigues.
M´ agrada ballar, jugar i m´ encanten els animals.
De Bob esponja.  
     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada