dimarts, 25 de febrer del 2014

JOC: QUI SÓC ???

Tinc els cabells de color marró castany, tinc els cabells mitjans, els ulls de color marró.
Sóc simpàtica i divertida però a vegades sóc una mica grunyona .
El meu color favorit és el blau i el meu menjar preferit són els macarrons.

                       Water Polo

.......................................................................................................................

Hola, em dic Joaquin...
Tinc els cabells de color marró i curts. Els ulls també són marrons. No sóc molt alt, mesuro 1,33 metres i sóc prim.
M´ agrada xerrar amb els companys i les companyes.
De vegades jugo a " pilla pilla", a amagar-se,a futbol, a bàsquet.. Jugo molt bé a futbol com a davanter i marco gols com alguns amics meus.
Un menjar que m´ agrada són els macarrons.
              FI
...........................................................................................................................


 DESCRIPCIÓ
Sóc una nena, tinc els cabells rossos i llargs. Sóc alta, tinc els ulls marrons i grossos.
Sóc simpàtica, alegre, divertida encara que algunes vegades m’enfado. M’encanta jugar amb les meves amigues i passar-ho molt bé amb els meus companys i companyes de la classe, de l’escola i de les activitats extraescolars.
M’agrada nadar, la música, el bàsquet, ballar, cantar, la fruita, els colors lila, taronja i blau… però una de les coses que més m’agraden és… cuinar!!!
                        Fi. A veure si descobriu qui sóc…
                                                      Tu colega rapera

........................................................................................
 Sóc na Chispita

-Descripció


Hola,

Sóc alta, primeta, amb els cabells rossos i curts, els ulls marrons clarets .

 De caràcter  dolça,  simpàtica, amable,  carinyosa ...

Per menjar m’agrada tot: el  llegum, la carn, els plàtans, les pomes ... Els jocs que m’agraden són: la bici, els patinets, la nintendo, la wii... 
                 Fi    
..........................................................................................................................................



DESCRIPCIÓ.

Hola,
Sóc una nena amb la pell clara, els cabells llargs i llisos i els ulls de color marró.

Sóc simpàtica, agradable i m´ agrada molt ballar.

Sóc fan de la serie Violetta.

Jugo a handbol, aprenc anglès i toc la guitarra.

Violetaaa
.................................................................................................................

 Jo
Tinc els cabells rossos i curts, sóc un poc prim i alt per la meva edat. Sóc simpàtic, tranquil i alegre. M ´agrada el color blau, també m´agrada pintar i jugar amb amics.

                 Mr´Shalabaladindong
...................................................................................................................... 

           DESCRIPCIÓ
LA CANTANTDORA FELIÇ
Tinc el cabell castany claret, els ulls marró fosc la pell morena i sóc alta.
Sóc graciosa i carinyosa.
M´ agrada cantar i ballar. També m´  agraden  molt les verdures i les fruites però no m´ agrada molt la xocolata. QUI  SÓC ????

 ................................................................................................... 



DESCRIPCIÓ FÍSICA:

Tinc el cabell de color castany i una mica arrissat. Tinc els ulls marrons
i sóc atlètica.

CARÀCTER:

Generalment sóc tranquil·la, però de vegades m’enfado molt. Ajudo als més petits sempre i a la meva àvia.

GUSTOS:

M’agrada fer esports, jugar amb els meus cosins i amb els meus amics.
També m’agrada anar a la platja i a la muntanya. Passejar amb les meves gosses i anar amb patins i amb bicicleta i sobretot  m’agrada mirar la televisió.

ATLÈTICA

 ........................................................................................................

 QUI SÓC ?????????????

Sóc una nena que té el cabell curt, sóc
primeta i baixeta, m’agrada jugar, i  parlo bastant.
Els meus colors preferits
són el vermell i el blau.
El meu menjar preferit es:L’ou passat per aigua.
De gran voldria ser tutora de primer o de segon.
I ja no dic més pistes!!!!!!!!!!!

EL GAT MIAU MIAU
.............................................................................................


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada