dimarts, 25 de febrer del 2014

QUI    SÓC     JO  ??
FÍSIC
TINC ELS CABELLS  LLARGS,  ELS ULLS
VERDS I  LA PELL CLARA.


CARÀCTER
JO M’ ESTRESSO MOLT SI M’ EMPIPEN,
PERÒ QUAN NO EM  MOLESTEN SÓC MOLT BONA PERSONA.


EL MEU GUST
M’ AGRADEN ELS ANIMALS , EL MEU HOBBY ES BALLAR, NO M’ AGRADEN LES VERDURES,  M’ AGRADA JUGAR  SOBRETOT AMB LA MEVA MILLOR AMIGA.


ELCAFI
.............................................


DESCRIPCIÓ


Sóc en -----.Sóc moreno, mesuro 143cm i el meu pes és 42 kg.Tinc 10 anys i ... mesos.
Tinc els cabells curts i els ulls marrons. Quan em banyo els cabells es queden secs.
Sóc alegre i m´ agrada parlar.

M´agrada construir LEGOS,patinar i jugar. No m´agrada anar al mercadillo i que la meva .... em molesti . M´agrada llegir llibres de GERONIMO STILTON , veure la tele i jugar al futbol amb els amics i anar a casa de  ------ a jugar a la WII U.

El meu menjar preferit és lasanya bolonyesa i hamburguesa i ------- . Les meves pel.lícules favorites són JURASIC PARK ,NOCHE EN EL MUSEO,LOS PITUFOS 2 i SHREK 3.
          Firma:  SHMBROSIO

........................................................
Hola, sóc una nina de 9 anys.
Tinc es cabells de color castany i els ulls de color marró.
Sóc simpàtica i molt virgonyosa.
M’ agraden els animals.
A vegades duc una cua als cabells.
Tinc els cabells  mig curts
FIRMA: LA PANTERA

..................................................
 

LA MEVA DESCRIPCIÓ
Hola,
Sóc alta, tinc el cabell ni llarg ni curt. Sóc gordeta, i recientment he  complert 10 anys. Tinc els ulls marrons i una miqueta verds.
 Sóc a vegades graciosa i em costa estudiar.
 M’ agrada "codeo lioco", la xocolata. M’ agrada pintar i diuen que ho faig bé.
       LA PINTORA
.........................................


  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada